באתר Airline הושקעו מחשבה מקדימה ומאמצים רבים על מנת להעניק חוויית גלישה איכותית ושוויונית לכלל הגולשים ובמטרה להנגיש את שירותי ביטוח הנסיעות של חברת הראל לכל דורש. חוויית הנגישות באתר זה תואמת במלואה את תקנות התאמות נגישות לשירות (התשע"ג – 2013) כפי שנדרש מאתרי אינטרנט בישראל על פי החוק.
הבטחת הנגישות שלנו
נגישות אתר Airline עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו כבר מראשית תהליך הפיתוח ובמטרה להבטיח גישה נוחה, חופשית ועצמאית בקרב אנשים עם מוגבלויות שבאה לידי ביטוי בכל אזורי ומרכיבי האתר.
לקחנו בחשבון מגוון היבטים כמו ניגודיות צבעים, גודל הגופנים, אפשרויות הניווט ותאימות לטכנולוגיות מסייעות לקריאת מסך ואנו מקפידים לערוך ביקורות שוטפות לניטור חסמים שייתכן ונעלמו מעינינו. זאת במטרה להעמיד סטנדרט נגישות קפדני בכל עת עבור הגולשים באתר שלנו ולהמשיך להישאר מועילים ובטוחים בכל שלב.
אנו מעדכנים את הצהרה זו מעת לעת בכפוף לשיפור נגישות האתר ולפי הוראות החוק לנגישות אתרי אינטרנט.
תפריט הנגישות באתר Airline
אתר Airline מכיל סרגל הנגשה מגוון המבוסס על תוכנת הנגשה לדפדפנים הפופולריים ושתואם את הנחיות נגישות תכנים באינטרנט לרמה AA.
לחיצה על הסרגל שבצידו השמאלי תחתון של האתר תפתח תפריט מגוון ובו כפתורי הנגשה לבחירה:
- ניווט מקלדת – החלת הגדרת ניווט מלא באתר באמצעות המקלדת בלבד
- חסימת הבהובים – עצירת תזוזה ותנועה של אלמנטים נעים ומהבהבים
- כפתור מונוכרום – קביעת אחידות בכל גווני האתר ללא ניגודיות
- ספיה – הפיכת צבעי האתר לפיגמנט חום-צהוב
- ניגודיות גבוהה – קביעת ניגודיות בולטת בין רקע האתר לכיתוב באתר
- שחור-צהוב – קביעת צבעי האתר לשחור וצהוב בהתאמה
- היפוך צבעים – מעבר לרקע כהה וכיתוב בהיר
- הדגשת כותרות – סימון מרקר לכל כותרות האתר על מנת להבליטן
- הדגשת קישורים – סימון מרקר לכל קישורי האתר על מנת להבליטם
- הצגת תיאורים – הצגת תיאור ומהות של קבצי תמונות ואמצעים גרפיים באתר
- גופן קריא – ניקוי עיצוב הפונט באתר לטובת שיפור חוויית הקריאה
- הקטנת גופן – הפיכת הפונט לקטן יותר עם כל לחיצה נוספת על כפתור ההקטנה
- הגדלת גופן – הפיכת הפונט לגדול יותר עם כל לחיצה נוספת על כפתור ההגדלה
- הקטנת מסך – איפוס רזולוציית המסך לתצוגה רגילה (לאחר הגדלה)
- הגדלת מסך – הפיכת רזולוציית המסך לתצוגה גדולה ובולטת יותר
- סמן גדול – הפיכת הסמן לחץ גדול בצבע לבן
- סמן שחור – הפיכת הסמן לחץ גדול בצבע שחור
לחיצה על כל אחד מהכפתורים בסרגל תעדכן מיידית את הדף על בסיס הקביעה הרצויה. לכיבוי אחת או יותר מההגדרות שנקבעו, יש לפתוח את סרגל הנגישות פעם נוספת וללחוץ שוב על ההגדרה שאיננה רצויה.
רכיבי צד ג' ואזורים שאינם נגישים
אנו ב-Airline מודעים לכך שישנה האפשרות שרכיבים מסוימים באתר לא יהיו נגישים באופן חלקי או מלא. מצב זה עלול לנבוע משימוש ברכיבים המשויכים לאתרי צד ג' דוגמת יוטיוב או רשתות חברתיות וכן צ'אטים חיצוניים. למרבה הצער, מרכיבים אלו אינם בשליטתנו ונתמכים על ידי מדיניות השימוש שנקבעה באתרים אלה.
יחד עם זאת, אנו שואפים לפעול ככל יכולתנו על מנת לאתר פתרון מתאים ולהמשיך להעניק חוויית גלישה מיטבית. אם זיהיתם באתרנו מרכיב או אזור שאינם נגישים, אנא צרו עמנו קשר כדי שנטפל בסוגיה במהירות האפשרית.
פניות לרכז הנגישות בנוגע לליקויים בחוויית הנגישות
אנו מתחייבים להמשיך לשפר בכל עת את חוויית הנגישות של אתר Airline ולדאוג למרחב וירטואלי אמין, אחיד ושיוויוני לכולם ללא הבדל. אם חוויתם תקלה או בעיה בנוגע לנגישות האתר, נשמח אם תיידעו אותנו דרך אחד מהערוצים הבאים:
מוקד טלפוני נגיש: 074-726-0777
כתובת מייל: office@airline-ins.co.il
ניתן ליצור עמנו קשר גם ב-WhatsApp
שם רכז הנגישות: אסף יששכר
לתשומת לבכם, במשרדי החברה אין קבלת קהל פיזי.