ביטוח חו"ל First Class של הראל
פוליסת הנסיעות המקצועית של הראל מחזיקה בכיסוי הרחב ביותר ומכסה אתכם עד 5,000,000$ בכל צורך רפואי בחו"ל וללא דמי השתתפות עצמית.
כמבוטחים של הראל, לרשותכם מגוון רחב של דרכי התקשרות עם החברה וגם איתנו ב-Airline, שמבטיחים לכם מענה איכותי ומהיר בכל צורך במסגרת הנסיעה. בנוסף, תוכלו להשתמש גם באפליקציית המבוטחים "הראל חו"ל", באמצעותה ניתן לנהל את פוליסת הביטוח, לאתר רופאים סמוכים, ליצור קשר עם מוקד החירום, להגיש תביעות ולקבל כיסוי מידי בסך 300$ לצורך קבלת טיפול רפואי.
נציגי הראל בשיתוף עם סוכני ביטוח הנסיעות של Airline זמינים לכם תמיד במתכונת 24/7 ומכל היעדים בעולם. בשורות הבאות תמצאו את כל פרטי ההתקשרות החשובים:
הראל ביטוח חול טלפון מכירות לרכישת ביטוח
הראל ביטוח חול טלפון: 074-726-0777 לרכישת ביטוח באמצעות Airline ביטוח נסיעות עם 10% CashBack הכולל ביטוח רפואי מלא עד 5$ מיליון כולל אפליקציה למגוון שירותים
מוקד הראל חו"ל 24/7
במוקד החירום ניתן לדווח על אשפוזים, תאונות ואירועי ביטוח נוספים ולקבל סיוע מהיר בהגשת התביעה וקבלת כיסוי להוצאות הרפואיות.
טלפון הראל חו"ל למחייגים מכל היעדים
972-3-7547030+ / 03-7547030
טלפון הראל חו"ל למחייגים מארה"ב
1-800-694-9665
מוקד שירות הלקוחות של הראל ביטוח חו"ל
מוקד השירות של חברת הראל למבוטחים פעיל בימים א'-ה', בין השעות 08:30-16:00
בטלפון 2735*
טלפון ישיר למוקד למבוטחים המחייגים מהארץ – 03-7547080
ניתן גם לפנות למוקד השירות בווצאפ למספר 052-7544589
קישורים ישירים להגשת תביעות לביטוח הנסיעות
להגשת תביעה חדשה באמצעות אתר הראל עברו לכתובת:
https://www.harel-group.co.il/Insurance/travel/claim/Pages/abroad-claim-apply.aspx
לבקשת כיסוי מהיר לטובת טיפול רפואי באמצעות אתר הראל עברו לכתובת:
https://digital.harel-group.co.il/claims-abroad/
טלפונים ופעולות נוספות באפליקציית הראל
ניתן לבצע התקשרות מהירה עם מוקדי השירות של חברת הראל גם דרך האפליקציה. באזור האישי ניתן להגיש תביעות ולדווח על קבלת טיפול רפואי על מנת לקבל עבורו כיסוי בסך 300$.
למבוטחים בהרחבת כבודה, ניתן לדווח באפליקציה על עיכוב בהגעת הכבודה ליעד ולקבל כיסוי מידי בסך 150$.
זקוקים לפתרון מהיר לבעיה בחו"ל? אפשר לפנות גם אלינו!
אם רכשתם את ביטוח חו"ל של הראל דרכנו. תוכלו לכתוב לנו בוואטסאפ ואנו נסייע לכם בכל הנדרש מול חברת הראל: זירוז פניות, הגשת תביעות ומימוש הכיסוי הנדרש במלואו.
השירות שלנו מהווה מענה נוסף לפוליסת ביטוח הנסיעות של הראל ומסייע לכם גם בנוגע לשאלות. מקרים מורכבים וניהול תביעות בפוליסה גם אחרי הנחיתה בארץ – ללא תוספת תשלום. רק משום שאתם מבוטחים של הראל.
רגע לפני יצירת הקשר עם הראל
הכנת פרטים אישיים
ודאו שברשותכם פרטי המבוטח לרבות מספר תעודת הזהות, מספר הפוליסה (ניתן לבדוק את המספר באפליקציה בקלות) ואת פרטי הגורם הרפואי שאצלו מתרחש הטיפול.
במקרה של אשפוז בחו"ל
עליכם לחייג למוקד החירום ולדווח על כך. הראל תפנה למרכז הרפואי לקבלת דוח רפואי על המבוטח ותשלח בהתאמה התחייבות כספית להסדרת התשלום. אם מדובר במוקד רפואי שלא ניתן להתחייב אליו ישירות. תקבלו הנחיה מנציגי הראל כיצד לשלם עבור הטיפול בעצמכם ולהגיש תביעה להחזר הוצאות.
בנוסף, אם הדוח הרפואי ששוגר להראל איננו מאפשר לקבוע במדויק את היקף ההוצאה, החברה תדרוש מידע נוסף. מצב זה עשוי לעכב את מימון האשפוז בפועל ולכן ניתן לפנות אלינו כדי שנזרז את התביעה ככל האפשר.
מעוניינים בביטוח חול של הראל?
עם כיסוי מקצועי ורחב, הראל מעניקה לכם שקט נפשי מוגבר בכל נסיעה. הצטרפו כבר עכשיו לביטוח – בתהליך אונליין פשוט ומהיר באתר שלנו. לקבלת פתרונות מותאמים אישית חייגו אלינו למספר 074-726-0777 ונשמח לעמוד לשירותכם.